Recepce I.

Kurz vysvětluje podstatu fungování hotelové recepce (Front Office). Představuje základní pojmy, standardní procesy, vyzdvihuje komunikaci a důležitost spolupráce. Klade velký důraz na kvalitu péče směrem k hostům a poskytuje praktické tipy pro řešení připomínek, stížností a konfliktů, se kterými recepční přicházejí do kontaktu.

Cílem je naučit vás efektivní, praktické postupy, komunikační techniky a uvědomit si oblasti a procesy, kde máte prostor pro zlepšení a růst, a které vám pomohou s poskytováním vynikajících služeb (a tím zvýšit obrat).

Kurz je určen pro budoucí i stávající pracovníky hotelové recepce.

Recepce II.

Kurz se zaměřuje na téma Upsellingu a Cross-sellingu a proaktivní přístup k těmto technikám. Upozorňuje na nejčastější chyby a problémové oblasti hotelové recepce, poukazuje na příležitosti a dodává příklady praktického využití těchto technik. Kurz doprovází i téma verbální a neverbální komunikace jako podpory prodejních dovedností.

Cílem je naučit vás využívat Upselling a Cross-selling v každodenní praxi.

Kurz je určen pro budoucí i stávající pracovníky hotelové recepce.

Organizační informace:

Délka: 9:00-16:30 (včetně pauzy na oběd)
Cena: 3.500,- každý kurz (včetně coffee breaks a materiálů)
Místo konání: areál hotelu Čertousy, Bártlova 35/10, Praha

Lektorky: Vendula Uhlířová a Petra Kazdová

Vendula Uhlířová

Vendula Uhlířová

Petra Kazdová