Může prostor ovlivnit naše (manažerské) schopnosti?

Myslíte si, že konkrétní uspořádání věcí na vašem pracovním stole může ovlivnit váš pracovní den?
Co takové rozmístění nábytku v kanceláři? Bude se vám snadněji pracovat a budete cítit větší jistotu?
A co třeba uspořádání recepce a lobby? Budete mít šťastnější a loajálnější zákazníky?
A co když zjistíte, že vám pouhá znalost data narození vašich kolegů postačí nejen k optimálnímu rozdělení rolí na oddělení, ale že vám pomůže zharmonizovat veškeré procesy a především pochopení větších souvislostí?

Tento kurz  je zaměřen na zlepšení manažerských kompetencí a nahlédnutí na vlastní styl vedení lidí (leadership) z netradičního úhlu pohledu.

Nároky na vedení lidí se v posledních letech výrazněji změnily, a situace na trhu se může jevit stále náročnější. Nová doba si žádá nové přístupy i k sobě samému. V rámci workshopu se dotkneme i pracovního prostředí – jak nás v pracovním procesu ovlivňuje, a jak si jej uspořádat tak, aby nás maximálně podporovalo.

Tento kurz vám umožní vnímat vedení lidí v kontextu vedení sebe samého. Naučíte se lépe porozumět potřebám svých kolegů pomocí jednoduchých technik a metod, které si vyzkoušíte sami na sobě. Na základě individuálních preferencí zvolíte vhodnější postupy vedení. V komunikaci a obchodní spolupráci si osvojíte např. techniku „5 jazyků lásky“ a jak proměnit řízení či vedení lidí ve spolupráci.

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je dosáhnout tzv. „úspěšné kanceláře“ – větší efektivity ve vedení lidí či týmů, přirozenější dynamice a flow celého týmu a eliminaci případných prokrastinačních prostojů.

Kurz je vhodný pro ty z vás, kteří chtějí umět efektivně vést nejen sami sebe.

Organizační informace:

Délka: 9:00-16:00 (včetně pauzy na oběd)
Cena: 3500,- (včetně coffee breaks a materiálů)
Místo konání: dle upřesnění

Lektorky: Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková