Kurz přináší jiný pohled na generování tržeb v oblasti hotelového wellness a SPA. Ukáže nejčastější chyby v marketingu a poradí, jak jej dělat v oblasti wellness správně. Připomene, jak vést a vhodně motivovat tým zaměstnanců. Poskytne rady a tipy, jak být dobrým manažerem, kterého tým neopouští, ale naopak mu pomáhá růst.

Cílem kurzu je motivovat manažery k navyšování tržeb. Naučíte se motivovat zaměstnance, pečovat o hosty a správně nastavit členství/věrnostní klub. Zjistíte, jak vytvořit dokonalé místo odpočinku, které se stane chloubou hotelu.

Kurz je určen pro hotelové wellness a SPA manažery, supervizory, vedoucí týmu nebo majitele soukromého salonu.

„Mým cílem je, aby hotelové SPA nebylo pouze doplňkem hotelu, ale místem, které je hotelu chloubou a prosperitou. Místem, kde klienti objeví oázu klidu a inspiraci pro relaxaci ve svém domově. Místo, kde klienty můžete léčit, ale i vzdělávat v péči o svou tělesnou schránku. Dovednosti, znalosti a neustálé rozvíjení manažera jsou klíčové pro růst firmy.“ K.R.

Do té doby si můžete přečíst Katčin článek na blogu – možná vám ukáže místa, která by ve vašem podniku potřebovala vylepšit.

Organizační informace:

Délka: 9:00-16:00 (včetně pauzy na oběd)
Cena: 3.500,- (včetně coffee breaks a materiálů)
Místo konání: dle upřesnění

Lektorka: Kateřina Rozsypalová

Kateřina Rozsypalová