“Pokud nevíme, kam jdeme, nikdy tam nedojdeme.” (Forrest Gump)
Plánování (budgeting) není určeno pouze velkým ubytovacím zařízením a řetězcům, ale každému ubytovacímu zařízení. Naopak, čím menší ubytovací zařízení máte, tím efektivněji pracujete se svými zdroji. Tento jednodenní kurz je zaměřen na hlavní oblasti finančního řízení, plánování a prognózování v hotelovém provozu.
Kurz se věnuje i zjednodušenému vnitřnímu procesnímu řízení tak, aby rozpočtování bylo co nejefektivnější. Součástí kurzu je finanční plánování, kde si řekneme pravidla pro přípravu reálného výnosového rozpočtu (budget), vysvětlíme si klíčové finanční ukazatele a ukážeme si možnou vnitřní analytiku nákladových rozpočtů.
“Pouze pokud znám svůj cíl, mohu určit i směr a zvolit optimální kroky k jeho naplnění.”
Cílem kurzu není pouze plánování finančních zdrojů, ale dotkneme se i oblasti obchodu, marketingu, HR a revenue managementu, které jsou nedílnou součástí celého procesu budegtingu.
Tento kurz vám umožní vnímat finanční plánování a následné řízení v kontextu celého procesního a finančního řízení. I malé nezávislé ubytovací zařízení může mnohem efektivněji plnit své dlouhodobé plány. Po absolvování kurzu byste měli mj. získat jasnější představu, které oblasti z pohledu ekonomiky řízení vašeho provozu máte vedeny optimálně, a na které oblasti je třeba se zaměřit a zefektivnit.
Kurz je vhodný pro každého majitele, manažera či vedoucího pracovníka nezávislého ubytovacího zařízení, jehož součástí náplně práce je i finanční plánování a řízení (budgeting).
Organizační informace:
Délka: 9:00-16:00 (včetně pauzy na oběd)
Cena: 3.500,- (včetně coffee breaks a materiálů)
Místo konání: dle upřesnění
Lektorka: Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková