HTV 2019
Perfect Hotel Concept s.r.o. v čele s Ing. Jiřinou Jenčkovou Ph.D., expertkou na revenue management, se stal odborným partnerem 11. ročníku mezinárodní vědecké konference Vysoké školy hotelové, která se bude konat 16. října 2019 v prostorách VŠH, Svídnická 506, Praha 8.

 „Když něco nemůžeme změřit, nelze to ani řídit.“ Peter Drucker

Tato slova stručně vystihují jedenáctý ročník konference Vysoké školy hotelové, která se soustředí na přístupy a metriky výkonnosti cestovního ruchu, to jak z pohledu cílové destinace cestovního ruchu, tak i z pohledu subjektů poskytujících ubytovací služby.

Zajímá vás to?

Přijďte si poslechnout Jiřinu Jenčkovou a naší case study JAK POMOCÍ REVENUE MANAGEMENTU OVLIVNIT HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK HOTELU?, a to v čase 11:10 – 11:30.

Jiřina bude moderovat i odpolední sekci. KVALITA A VÝKONNOST HOTELŮ – „Co vše má vliv na hotelová KPI´s“.

Účastníci 11. mezinárodní konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání 2019 z řad podnikatelů, zástupců veřejné správy, akademiků, studentů a celé odborné veřejnosti budou mít možnost vyměnit si zkušenosti, názory a hledat odpovědi na otázky vztahující se právě k velmi aktuální problematice rezonující v oboru cestovního ruchu a hotelnictví – měření výkonnosti.

Chcete být toho všeho součástí? Stačí se přihlásit na stránkách VŠH.

Více informací zde: https://www.vsh.cz/cs/veda-a-vyzkum/konference-vsh/11-rocnik-mezinarodni-vedecke-konference/

 

ODBORNÉ SEKCE 14:45 – 16:45
KVALITA A VÝKONNOST HOTELŮ
„Co vše má vliv na hotelová KPI´s“
předsedá Ing. Jiřina Jenčková, Ph.D., Perfect Hotel Concept s.r.o.

 

„JAK POMOCÍ REVENUE MANAGEMENTU OVLIVNIT HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK HOTELU?“
Ing. Jiřina Jenčková, PhD.
Jednatelka, Perfect Hotel Concept s.r.o.

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková

Je zakladatelkou a majitelkou společnosti Perfect Hotel Concept s.r.o., kterou založila společně s Gabrielou Zmekovou v roce 2009 s dlouhodobou vizí a konceptem zlepšování úrovně oblasti hospitality v ČR. Věnuje se poradenské, konzultační a lektorské činnosti. Od roku 2006 spolupracuje s AHR ČR, 2016-2018 přednášela na na Katedře cestovního ruchu Vysoké školy ekonomické v Praze, působí na Vysoké škole obchodní v Praze. Od roku 1999 se věnuje principům revenue managementu a jejich implementaci především v ubytovacích službách a s tímto tématem v roce 2017 úspěšně ukončila doktorské studium na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE. Je aktivní členkou Akademické rady VŠH a Společnosti vědeckých expertů cestovního ruchu. Pravidelně přednáší revenue management na univerzitě v Gironě.

 

Martin Petříček

Martin Petříček

„Cenová elasticita poptávky a její vliv na výkonnost hotelů“
Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Odborný asistent katedry ekonomie a ekonomiky, VŠH
Martin Petříček působí od roku 2014 na VŠH jako odborný asistent katedry ekonomie a ekonomiky.  Aktuálně se podílí na řešení výzkumných projektů soustředících se na problematiku procesního řízení a simulace ve vztahu k hotelnictví.  Ve výuce se soustředí na problematiku finančního řízení podniku. Působí jako tajemník pro anglický studijní program. Kromě svého předchozího působení na veřejných vysokých školách má zkušeností také s finanční analýzou podniků a měřením výkonnosti podniků v sektoru služeb. Je autorem více jak čtyř desítek vědeckých publikací.

 

„Distribuční cesty a efektivita prodeje“
Ing. Gabriela Zmeková
Director of Business Developement,  Jan Hotels

Gabriela Zmekova

Gabriela Zmekova

Gabriela Zmeková zahájila svou profesní kariéru mimo oblast hospitality, v oblasti podnikových a manažerských informačních systémů SAP, kde působila v oblasti controllingu a následně jako Risk Manažer v oblasti řízení projektů a vyhodnocování jejich rizikovosti. Koneckonců tato zkušenost úzce souvisela se studiem vysoké školy, konkrétně Českého Vysokého Učení Technického a ekonomického oboru v letech 2001 – 2007. Následně se však rozhodla pro oblast hospitality, spojitou s rodinnou tradicí, a v roce 2007 začala působit jako Credit manager pro hotel President na Praze 1. Tato pozice se následně rozšířila i na oblast revenue managementu. V roce 2009 se rozhodla pro novou výzvu a společně s Ing. Jiřinou Jenčkovou založila úspěšnou a doposud velice prosperující a již tradiční společnost Perfect Hotel Concept s.r.o., která poskytuje poradenství na míru ubytovacím zařízením. V roce 2014 se rozhodla pro individuální směr a od toho roku také působí ve společnosti Jan Hotels na pozici Director of Revenue, od září 2019 pak jako Director of Business Development, zaštiťuje nejen cenotvorbu a yielding, ale i obchodní aktivity společnosti Jan Hotels a procesy, vedoucí k rozvoji společnosti Bohemia Properties, a.s..

 

„Vliv řízení a rozvoje zaměstnanců na hospodářský výsledek hotelu a kvalitu poskytovaných služeb  – případová studie z gastronomie“
Ing. Michal Motyčka, Ph.D.
Provozní ředitel, Terasa U Zlaté Studně

Michal Motyčka

Michal Motyčka

Michal Motyčka se zabývá gastronomií včetně studia již od roku 1990. Během let prošel praxí a odbornými stážemi v hotelu Villa Voyta, Radisson Blu Royal Hotel Brussel – 2 hvězdy Michelin Yves Matagne, Park Inn Heathrow, Radisson Blu Alcron Praha, Restaurace Frántzen (3 hvězdy Michelin) až zakotvil v hotelu U Zlaté Studně. Zde působí od roku 2007. Původně na pozici FB manager a dnes je ředitelem celého provozu hotelu. Za jeho vedení byl hotel dle Tripadvisoru vyhlášen jako nejlepší hotel na světě, nejlepší romantické místo světa, skrytý klenot a zároveň i nejlepší světový servis. Restaurace byla již 3x vyhlášena dle Maurera jako absolutní vítěz v ČR. V rámci studií na vysoké škole se zabýval vždy tématikou řízení lidských zdrojů, motivací, stimulací až po řízení pracovního výkonu. Je zároveň absolventem hotelové školy ve švýcarském Churu. Součástí byla i praxe v hotelu Suvretta House v St. Moritz. V aktuální době působí také jako garant oboru a lektor na Slezské Univerzitě v Opavě. Baví ho vaření a v průběhu let měl možnost vařit pro Kambodžského krále, Brazilskou vládu a Český konzulát v Bello Horizonte nebo královskou rodinu v Malajsii (Kuala Lumpur). Mimo to se zajímá o historii, okultní vědy a hermetismus. Je zároveň templářským rytířem obnovené pražské templářské komendy.

„Řízení nákladů pomocí střediskové analytiky”
Mgr. Simona Černá
Finanční ředitelka , Holiday Inn Prague Congress Centre

Simona Černá

Simona Černá

Simona od roku 2000 pracuje v mezinárodním prostředí hotelového průmyslu, od roku 2006 na manažerských pozicích se zkušeností zejména s nadnárodními hotelovými řetězci. Od čistě finančních pozic (hlavní účetní od roku 2001) rozšířila působení na oblast controllingu hotelu, v letech 2007-8 působila též na pozici Revenue managera v 5* hotelu.  Ve své činnosti se zaměřuje na finanční management a controlling, během své profesní kariéry se podílela na otevření 2 hotelů, má zkušenosti s rekonstrukcí i re-brandingem i vedením nezávislého hotelu.
V minulosti působila i jako lektor Akademie AHR, se specializací na finanční řízení hotelů, budgeting a forecasting včetně vazby na nadnárodní standardy výkaznictví hotelu (Uniform systems of Accounts). Kromě toho je sportovkyní tělem i duší a účastní se i Gladiátor nebo Spartan Race, je leaderem týmu Black’s Gang a jedna z trenérů RunCzech.

 

Jan Kameníček

Jan Kameníček

 

„Řízení tržeb s pomocí moderních technologií“
Ing. Jan Kameníček, MBA
Regional Vice President – Eastern Europe,  TravelClick, an Amadeus Company

Jan Kameníček se pohybuje v cestovním ruchu již 20 let. Zkušenosti sbíral na vedoucích marketingových pozicích v hotelech i cestovních agenturách. Od roku 2006 zastupuje společnost TravelClick pro východní Evropu, která je celosvětovým leaderem v oblasti moderní analýzy hotelového trhu, nejpokročilejších distribučních technologií a e-marketingových řešení v sektoru hospitality. V praxi se Jan Kameníček zaměřuje především na zavádění komplexních e-commerce řešení do hotelové praxe, jejich optimálnímu využívání a analýze jejich účinnosti.
Zajímá se historickou literaturu, v létě jezdí na in-line bruslích a v zimě rád lyžuje.

Od 3. do 8.10. jsme vám každý  den představili jednoho hosta odpolední sekce.
Teď už se jen těšíme na setkání s vámi na konferenci nebo při jiné příležitosti.