Podpoříme vás

Obchodní aktivity (neboli sales) jsou základním kamenem úspěšnosti každého hotelu. Bez prodejů není rozpočet na marketing, ale bez marketingu nejsou prodeje. Poradíme vám, jak správně vybrat a následně implementovat nejnovější obchodní a marketingové poznatky a trendy, které vám pomohou se z tohoto začarovaného kruhu vymotat.

Abyste mohli prodávat své služby, je však nezbytné jejich správné nastavení a vhodná propagace. S tím souvisí i samotná tvorba produktu a stanovení správné ceny (viz. Revenue Management).

V oblasti Sales & Marketing vám poradíme jak:
  • Analyzovat podnikatelský záměr
  • Definovat produkt v rámci benchmarkingu
  • Sestavit každoroční obchodně-marketingový plán
  • Vytvořit webové stránky hotelu a spravovat sociální sítě
  • Sestavit a řídit obchodní tým
  • Vést obchodní činnost hotelu
  • Zorganizovat pre-opening aktivity
  • Pracovat s databází hostů
  • Navrhnout věrnostní program
  • Řešit aktuální otázky z obchodní činnosti
  • Vyřešit i další otázky/problémy
Sales a marketing